Jak dokonać zakupu?
Internetowy sklep nurkowy “Moana” Lubelskie Centrum Nurkowe
Dokonanie zakupów w naszym sklepie internetowym odbywa się w następujący sposób:
1. Wybór produktów.
Wybrane przez Ciebie produkty należy dodać do koszyka klikając na przycisk “Kup Teraz” lub “Do koszyka”. W przypadku, gdy produkt posiada wersje (kolor, rozmiar), to przed dodaniem do koszyka należy zaznaczyć wybraną opcję.
2. Koszyk.
W momencie, gdy wyświetli się ekran koszyka możemy zmienić ilość zamówionych produktów, wpisując odpowiednią liczbę w pole “Ilość” wybranego produktu w podglądzie koszyka. Dokonane zmiany muszą zostać zapamiętane przez kliknięcie na przycisk “Aktualizuj Koszyk”. Następnie możemy kontynuować zakupy dodając kolejne produkty lub przejść do szczegółów zamówienia klikając na przycisk “Zamów”.
3. Profil użytkownika.
Jeżeli nie posiadasz jeszcze profilu użytkownika lub nie jesteś zalogowany, serwis poprosi Cię o podanie swoich danych. Jeżeli chcesz otrzymać fakturę wystawioną na firmę należy podać jej nazwę oraz numer NIP. Jeżeli adres, na który ma zostać dostarczona przesyłka jest inny od adresu, który ma się znaleźć na fakturze musisz wypełnić również sekcję “Adres Dostawy”. Opcjonalnie możesz wypełnić pola login oraz hasło, które umożliwią Ci późniejsze korzystanie z podanych danych.
4. Sposób dostawy i płatności.
Na tym etapie należy wybrać w jaki sposób przesyłka może zostać dostarczona.
Kliknij, aby dowiedzieć się więcej na temat wysyłek i płatności…
W tym etapie możesz wpisać komentarz widoczny dla pracownika sklepu realizującego zamówienie, np. prośba o weryfikację w określonych godzinach, itp.
5. Potwierdzenie zamówienia.
Ostateczne potwierdzenie jest ostatnim etapem przy składaniu zamówienia. Na ekranie widzisz wszystkie wprowadzone przez Ciebie informacje. Jeżeli okaże się, że wymagają poprawek, należy skorzystać z jednego z odnośników: – “edytuj produkty” – aby zmienić ilości zamawianych produktów lub aby usunąć niektóre z nich. – “edytuj dane” – jeżeli nasze dane do faktury lub dostawy nie zgadzają się.
6. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia.
Zamówienie jest zapisywane do systemu. Na podany w profilu adres e-mail wysyłana jest wiadomość z danymi o złożonym zamówieniu wraz z jego identyfikatorem, na który należy się powoływać przy kontaktach ze sklepem.
7. Weryfikacja klienta.
Jeżeli pierwszy raz dokonujesz zakupów w naszym sklepie internetowym, istnieje konieczność weryfikacji. Na podany w profilu numer telefonu zadzwoni pracownik sklepu realizującego zamówienie i poprosi o potwierdzenie zamówienia. Jeżeli pod podanym numerem telefonu jesteś dostępny tylko w jakiejś konkretnej godzinie, należy to zaznaczyć w komentarzu.
8. Wysłanie przesyłki.
Zamówienia wysyłane są:
- Przy wpłacie na konto – od jednego do trzech dni roboczych od momentu otrzymania przelewu.
- Za pobraniem – od jednego do czterech dni roboczych od momentu złożenia zamówienia.
Dni robocze – oznacza to, że zamówienie złożone w sobotę po południu będzie wysłane dopiero w poniedziałek. Zaraz po wysłaniu zamówienia otrzymasz e-mail z numerem przesyłki w przypadku kuriera.
Klient ma prawo zwrócić towar do 10 dni roboczych bez podania przyczyny. Przy czym, odsyłany towar musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu, nie może nosić śladów użytkowania oraz wszystie koszty związane z przesyłkami zwrotnymi ponosi klient.
9. Problemy z weryfikacją.
Jeżeli pracownicy sklepu nie będą w stanie skontaktować się ze składającym zamówienie w ciągu trzech dni roboczych, to zostanie ono anulowane. Jeżeli spodziewasz się takiej sytuacji, to najlepiej zadzwonić bezpośrednio do sklepu realizującego zamówienie i podając numer zamówienia potwierdzić je.
10. Anulowanie lub zmiana zamówienia.
Anulować swoje zamówienie można jedynie kontaktując się telefonicznie z pracownikiem sklepu. Anulować można jedynie zamówienia, które jeszcze nie zostały wysłane.